Αποστολές και Eπιστροφές

Οι αποστολές, παραδόσεις και επιστροφές αναγράφονται με λεπτομέρειες παρακάτω. Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη για κάτι πιο εξειδικευμένο παρακαλώ όπως μας στείλετε email στο info@e-stardust.gr

1. Αποστολές παραγγελιών εντός συνόρων

Λήψη παραγγελίας και αποστολή:

Από το πρώτο κιόλας στάδιο της παραγγελίας σας, θα λάβετε σχετικό email που θα σας ενημερώνει για το ξεκίνημα της επεξεργασίας της. Ταυτόχρονα την ίδια ενημέρωση λαμβάνει και ο δημιουργός.Στην περίπτωση που υπάρχει έλλειψη σε κάποιο υλικό ή το προιον έχει εξαντληθεί, θα ενημερωθείτε από τον εκάστοτε δημιουργό. Από την στιγμή που η παραγγελία σας παρελήφθη από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, η συνήθης ημ/νία παράδοσης είναι η επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραδόσεις παραγγελιών σε χερσαίους, νησιώτικους προορισμούς είναι 2 εργάσιμες ημέρες και για δυσπρόσιτες περιοχές, περιοχές εκτός ορίων των πόλεων οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Οι χρεώσεις των αποστολών διαμορφώνονται ως εξής:

• Για αποστολές σε όλο το Ελληνικό Εθνικό δίκτυο είναι 2,00 ευρώ/ανα δέμα.

• Για αποστολές με χρέωση αντικαταβολής για το Ελληνικό Εθνικό δίκτυο (*)

(*) η επιπλέον επιβάρυνση είναι 2,00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α (23%). (*) Αττική, χερσαίους, νησιώτικους προορισμούς, δυσπρόσιτες περιοχές και εκτός ορίων πόλεων.

Η αντικαταβολή δεν ειναι τρόπος αποστολής ή μεταφοράς της παραγγελίας, είναι η υπηρεσία που παρέχεται από την εκάστοτε ταχυμεταφορών εταιρεία, η οποία εισπράτττει την αξία του δέματος/ παραγγελία για λογαριασμό της εταιρείας Stardust Accessories.

Νούμερο φορτωτικής ή Tracking Number:

Το νούμερο φορτωτικής είναι το barcode της αποστολής που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας. Με το συγκεκριμένο νούμερο φορτωτικής σας παρέχεται η παρακολούθηση της αποστολής σας, πότε παραδόθηκε στο συνεργαζόμενο courrier, που βρίσκεται και πότε πρόκεται να σας παραδοθεί. Απο την στιγμή που η παραγγελία έχει αποσταλεί και έχει σταλεί σχετικό μήνυμα που αναγράφει το νούμερο φορτωτικής, υπεύθυνος ορίζεται ο παραλήπτης απο εκείνο το σημείο και για την μέχρι παράδοση στον τελικό προορισμό της παραγγελίας.

2. Αποστολές παραγγελιών Κύπρο & Εξωτερικό

Οι παραγγελίες του εξωτερικού έχουν την ίδια διαδικασία με τις παραγγελίες του εσωτερικού. Δηλαδή, πό το πρώτο κιόλας στάδιο της παραγγελίας σας, θα λάβετε σχετικό email που θα σας ενημερώνει για το ξεκίνημα της επεξεργασίας της. Ταυτόχρονα την ίδια ενημέρωση λαμβάνει και ο δημιουργός.Στην περίπτωση που υπάρχει έλλειψη σε κάποιο υλικό ή το προιον έχει εξαντληθεί, θα ενημερωθείτε από τον εκάστοτε δημιουργό.  Οι αποστολές στο εξωτερικό κυμαίνονται σε 1 – 7 εργάσιμες ημέρες.

Οι χρεώσεις των αποστολών είναι οι εξείς: Οι αποστολές στην Κύπρο & το εξωτερικό πραγματοποιούνται με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης επιθυμεί την αποστολή της παραγγελίας με courrier, θα πρέπει να ενημερώσει το τμήμα παραγγελιών στο email στο info@e-stardust.gr

(*) Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία, Ελβετία, Ισλανδία, Νορβηγία.

Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α 23%

3. Επιστροφή προιόντων

Επιστροφή Ελαττωματικού προιόντος

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικών εμπορευμάτων μέσα στο χρονικό διάστημα των 10 ημερών από την ημ/νία παραλαβής της παραγγελίας. Πρώτα απ’όλα θα πρέπει να μας ενημερώσετε στο email info@e-stardust.gr την κατάσταση των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστρέψετε, τον λόγο επιστροφής -ελαττωματικότητα- και το νούμερο της παραγγελία σας. Αντίστοιχα θα σας ενημερώσουμε για την αποδοχή και το νούμερο επιστροφής των προϊόντων ή μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής.Όταν παραλειφθούν τα προϊόντα, θα ελέγξουμε την κατάστασή της ελαττωματικότητας τους και αντίστοιχα θα σας ενημερώσουμε για την αντικατάσταση τους.
Η αντικατάσταση θα γίνεται άμεσα ύστερα από τον έλεγχο των παραλειφθεύντων προϊόντων.

Συγκεκριμένα αλλαγές γίνονται:

Ελαττωματικά:

Φυσικά και γίνονται επιστροφές σε ελαττωματικά προιόντα με τις ακόλουθες προυποθέσεις:

1. Πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 10 εργάσιμων ημερών.

2. Το προιόν πρέπει να είναι με το καρτελάκι και στην ίδια κατάσταση όπως είχε παραληφθεί.

Όταν θα πληρεί τις παραπάνω προυποθέσεις, τότε θα προβούμε στην αντικατάσταση ή αγορά κάποιου άλλου προιόντος.

Όταν το μέγεθος δεν είναι σωστό / δεν εφαρμόζει το προιόν:

Επιστροφές σε υποδήματα, ρούχα, γίνονται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, όταν το μέγεθος δεν είναι σωστό ή το σχέδιο δεν εφαρμόζει. Βασική προυπόθεση είναι ότι το προίον πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, δηλαδή δεν θα έχει χρησιμοποιήθει, φορεθεί. Είναι θέμα υγιεινής να μην γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε υποδήματα που έχουν φορεθεί, χρησιμοποιηθεί.

Τι δεν επιστρέφεται:

Επιστροφές σε σκουλαρίκια, εσώρουχα και μαγιώ δε γίνονται γιατι είναι θέμα υγιεινής. Επίσης και προιόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί δεν είναι αποδεκτές οι επιστροφές τους.

Για επιστροφές παρακαλώ επικοινωνήστε στο 210 44 14 144 ή στο email: info@e-stardust.gr

4. Επιστροφή ελαττωματικών προιόντων

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ελαττωματικότητα στο προϊόν, θα πρέπει να μας ενημερώσετε στο email info@e-stardust.gr ή στο τηλέφωνο 210-4414144 ή στην online φόρμα για το πρόβλημα που αντιμετωπίστηκε. Αντίστοιχα θα ενημερώσουμε για την έγκριση και το νούμερο της επιστροφής. Όταν λάβουμε την επιστροφή θα εξετάσουμε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και θα ενημερώσουμε για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση που το πρόβλημα που παρουσιάστηκε δεν είναι αληθή, η εταιρία δεν θα προβεί στην αντικατάσταση του προϊόντος. Ο παραλήπτης θα πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την απόφαση του για την αποστολή του προιόντος, τα οποία μεταφορικά θα επιβαρύνουν και μόνο τον ίδιο τον παραλήπτη. Αν ο παραλήπτης δεν ενημερώσει εγγράφως την απόφαση του, η εταιρεία/δημιουργός δεν δύναται να επιστρέψει το προιον. Το προιον παρεμένει στην κατοχή της εταιρείας και μετά το πέρας 30 ημερολογιακών ημερών, το θέμα θεωρείται λήξαν.

Συγκεκριμένα:

1. Πολιτική της εταιρείας είναι η μη αποδοχή επιστροφής σε σκουλαρίκια, εσώρουχα, μαγιω, γιατι χρήζει θέμα υγιεινής.

2. Η μη αποδοχή επιστροφής σε παπούτσια, σανδάλια, μπαλαρίνες, γαλότσες, κλπ γιατί χρήζει θέμα υγιεινής.

5. Επιστρoφή Χρημάτων

Με βάση νόμου η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το αντίτιμο ποσο της εκάστοτε παραγγελίας.

Συγκεκριμένα:

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής 2,00 ευρώ.

Στην περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή, τα έξοδα αξίας 2,00 ευρώ δεν επιστρέφονται.

Σε αγορά μέσω paypal τα έξοδα τραπέζης είναι ανάλογα του ποσού, τα οποία αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της παραγγελίας.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε περίπτωση που διαπιστωθεί φθορά στο επιστρεφόμενο προιον.

Αντικατάσταση προιόντος δεν είναι εφικτή.

Επιστροφή προιόντος χώρίς ενημέρωση:

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει το προιον χωρίς να έχει ενημερώσει την εταιρεία και τον δημιουργό, το δέμα δεν είναι αποδεκτό και ο δημιουργός δεν θα το παραλάβει.

​Για τύχον αναφυόμενες διαφορές μεταξύ των μερών αρμόδια δικαστήρια είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

Νέος πελάτης.

Εγγραφή

Με τη δημιουργία λογαριασμού θα έχετε τη δυνατότητα να ψωνίζετε πιο γρήγορα, να είστε ενημερωμένοι για την κατάσταση της παραγγελίας, και να παρακολουθείτε τις παραγγελίες που έχετε ήδη κάνει.

Συνέχεια

Υφιστάμενος Πελάτης